Veronikas Deutsch -Blog

jaanuar 20, 2011

Marion und Hélène Vorsätzen

Filed under: Uncategorized — veerru @ 10:33 e.l.

– Im neuen Jahr möchte ich mehr Geld. – Tahaksin rohkem raha uuel aastal
– Ich möchte viel Glück in der Liebe. – Soovin õnne armastuses.
– Ich möchte mehr Freizeit und weniger Hausaufgaben. – Ma tahaksin rohkem vabaaega ja vähem kodutöid
– Ich wünsche mir viele Freunde. – Soovn palju sõpru.
– Ich hoffe, dass die Deutschlehrerin mir nicht mehr sagt, dass ich meine große Klappe zu machen muss. –
– Ich möchte mehr Ferien und Feste. – Soovin rohkem pühi ja festivale.
– Ich will gute Noten bekommen. – Ma tahan saada häid hindeid
– Es wäre schön, wenn ich mehr reisen würde. – Sooviksin rohkem reisida
– Ich will mehr Sport treiben. – Soovin rohkem sporti teha
– Ich möchte nicht zu viel essen. – Ma ei söö enam nii palju.

– Ich möchte, dass wir mehr Ferien haben. – Soovin et meil oleks rohkem pühi.
– Ich möchte weniger Arbeit haben. – Soovin et oleks vähem tööd
– Es wäre ganz toll, wenn ich mehr reisen könnte. – Sooviksin rohkem reisida
– Es wäre schön, wenn ich mehr Freizeit hätte. – Soovin et mul oleks rohkem vaba aega
– Ich wünsche, dass es keinen Krieg gibt. – Soovin et ei ole sõdu.
– Ich wünsche mir mehr Geld. – Soovin et mul oleks rohkem raha.
– Ich träume davon, dass ich mehr Glück habe. – Soovinet mul oleks rohkem õnne
– Ich will mehr Zeit für Sport. – Kasutan rohkem aega spordile.
– Ich will mehr gute Noten haben. – Soovin et mul oleks paremad hinded
– Ich möchte im Lotto gewinnen. – Soovin loteriiga võita

Lisa kommentaar »

Kommentaare veel pole.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

